Premiärbad idag

 
Idag premiärbadades det. Och det var stor succé, till både min och Peters stora lycka. Tuva-Li verkade tycka att det var typ det skönaste någonsin och blev inte alls glad när vi plockade upp henne. Mitt mammahjärta smälter så fort jag ser bilder som den ovan ♥ Jag antar att man automatiskt tycker att sitt eget barn är så fantastiskt fint - men jag dör en smula inombords varje gång jag ser henne! Hon är nu 11 dagar gammal och det är helt sjukt hur mycket hon förändras hela tiden. Min fina tjej. Imorgon kommer vår BVC-sköterska hem till oss. Ska bli intressant att se vad vågen visar, förhoppningsvis kommer hon nu att ha kommit över sin födelsevikt som var på 2425 gram. Annat vore väl konstigt, så som hon äter.

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Åhh så söt hon är!!

2013-05-19 @ 22:09:43
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: michaela ♥

men så söööt hon är!

2013-05-20 @ 10:05:52
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0