Potatismos i huvudet

 
Försöker komma in i det här med att blogga efter födseln. Imponeras av alla er som lyckas ta tag i det på en gång! Jag känner mest att jag har potatismos i huvudet. Har spring i benen och har varit ute på minst en långpromenad om dagen sedan vi kom hem från Huddinge men huvudet är inte riktigt lika mycket on-the-go. Man vänjer sig väl med det också antar jag? Har precis fått hem min andra halva efter att han varit borta under dagen och nu ligger han och Tuvisen och sover bredvid mig.. Konstigt att det är den som sover minst som aldrig får chansen att vila! Ikväll blir det soffan. Hade tänkt köpa pizza och mysa med de två jag älskar mest.

Kommentarer
Postat av: michaela ♥

villken pytteliten underbaring! GRATTIS! ♥

2013-05-18 @ 19:02:47
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0