Grattis på mors dag alla fina mammor

 
Idag är det mors dag. En dag som jag egentligen inte skulle få uppleva med ett barn utanför magen förrän nästa år. Jag, Peter och Tuva-Li åkte in till Hornstull för att gå på loppisen, men det började ösa ner regn så fort vi kom dit så vi vände och åkte hem igen. Värt.. På eftermiddagen gick vi hem till mamma för middag och tårta!
 
I mors dags-present får jag välja ett valfritt par löparskor. Har tjatat om att jag vill ha ett par snygga, sköna och färgglada skor att ha när jag går på barnvagnspromenad med Tuvisen. De jag äger nu är verkligen inte sköna, så det är väl på tiden med ett par nya. Nu ska jag bara hitta ett par riktigt snygga i nån skrikig färg. Hoppas alla ni morsor som läser har haft en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: emma

nike free run modellerna älskar jag! Har 3 olika färger hehe :)

Svar: Det är Nike Free Run jag tittat på! Måste bara hitta en riktigt snygg färg :)
Vintage Groupie

2013-05-27 @ 08:26:51
URL: http://kupari.blogg.se
Postat av: Fanta

Haha. Så rolig bild!:)

2013-06-17 @ 21:39:00
URL: http://fsfaal.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0