Börjar bli sjuk

 
Det här vädret vi har just nu är så jävla underbart. Man blir ju automatiskt på bra humör bara man slår upp ögonen på morgonen. Att jag sen faktiskt fortfarande kan sova om nätterna utan några som helst problem gör saken ännu bättre! Än så länge har jag inte haft några sömnlösa nätter under den här graviditeten, även om jag måste upp och kissa titt som tätt. Men jag somnar alltid om lika snabbt efteråt. Dessvärre har jag börjat bli sjuk och känner mig jobbigt hängig. Skulle helst av allt vilja sova hela dagen, men det känns lite väl tråkigt. Istället ska lillebror firas (som numera fyllt 18, tagit körkort och blivit med jobb) och sen ska alla tavlor i lägenheten upp på väggarna. De kan ju inte stå på golvet i all evighet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0