2 år med min kärlek idag

 
Dessa bilder är tagna för exakt två år sedan,dagen då jag träffade min Peter för första gången. Den 21 maj 2011. Dagen vi även har som årsdag. För ja, det var kärlek vid första ögonkastet - för hans del i alla fall! För min del tog det två dagar, sen visste jag. Men sedan den 21 maj har vi hängt ihop. Konstant. Vi har nog varit ifrån varandra max 3 dygn under dessa två år.
 
Han blev snabbt min bästa vän och många kan nog tycka att det är konstigt att vi gör så mycket tillsammans. Men vi älskar att umgås med varandra och det vi har är precis det jag  vill ha i en relation. Hur underbart är det inte att fortfarande känna att man blir knäsvag varje gång man utbyter blickar? Och jag tvivlar inte på att det kommer att fortsätta så. Jag tycker ju fortfarande att han är världens snyggaste. Att vi nu har en dotter tillsammans är det finaste beviset på våra känslor. I hennes familj kommer det aldrig råda brist på omtanke och kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna o Texas ❥

Grattis till er! :)

Svar: Tack :)
Vintage Groupie

2013-05-21 @ 21:55:18
URL: http://mammahjartat.blogg.se
Postat av: mimmi

Åh grattis! Ni är så vackra ihop :)

Svar: Tack :) Vad snäll du är!!
Vintage Groupie

2013-05-22 @ 17:45:28
URL: http://Nattstad.se/livetsomungmammma
Postat av: Josefin

Har letat som en tok efter just det tygmärket med Graveyard! Vet du vart han har fått tag på det? :)

Svar: Det är köpt på deras spelning :)
Vintage Groupie

2013-07-30 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0