Ge mig vår nu

 
Detta var vad som fick följa med mig hem igår. Ringar och hårband från Bikbok. Tycker det är så fint när man har en massa olika ringar i guld och är på jakt efter flera enkla att matcha med. Den stora sjal-liknande tygbiten som ligger ihopvikt är vad som var storfavoriten som nämndes i inlägget igår kväll! Det är faktiskt en poncho-sjal med plats för armar. Tänkte ta en bild när jag har den på mig sen då det är svårt att förklara. Men den är fantastiskt fin! Och den kommer att vara så grym till mina Minnetonkas i vår. Som jag också fått hem men glömt av att visa bild på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååå vad fin, vart hittade du sjalen och pris? :D

Svar: Den är från Carlings, kostade 299!
Vintage Groupie

2013-03-01 @ 14:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0