Garderobsbestyr

 
Tack för responsen i inlägget under! Fortsätt gärna kommentera om ni vill se mer av något. Har fixat min kamera, så ska bli bättre på att ha den med mig och fotografera min vardag i alla fall! Just nu spenderar jag en massa tid hemma - packar upp alla kartonger och försöker få ordning. Idag har garderoberna varit prio. Ville tvätta igenom de kläderna som inte används regelbundet och vädra jackor och så vidare.
 
Detta medför faktiskt att jag hittar en massa kläder och accessoarer som inte alls känns intressanta att ha kvar. Är sjukt hur mycket jag äger som jag lyckas gömma undan. Startade upp en bloppis-sida igen då jag föredrar det framför Tradera. Här kan ni hålla utkik under veckan, kommer nog att komma upp en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0