Bokat in föräldrakurser

Senast vi var hos barnmorskan bokade vi in oss på fyra föräldrakurser under april-maj. Så fyra veckor i rad ska jag och P på förlossningsförberedelse. Jag tycker att det ska bli sjukt intressant och spännande för det finns mycket jag inte har någon som helst aning om. Det är vid dessa tillfällen jag är extra glad över att vi valde att gå till en privat BM. Då jag tycker att allting känns så intimt och trevligt hos Carina. Gissar på att jag kommer att vara yngsta mamman i gruppen - men man vet ju aldrig! Vore roligt om det var någon annan där som är lite yngre. Har otroligt mycket planerat i april så den månaden lär ju bara springa förbi, och efter det kan man verkligen börja räkna ner dagarna.. Idag har redan 70% av min graviditet passerat!

Kommentarer
Postat av: [Sarah]

Flytta är tamefan hemskt !! Haft panikattacker och gråtigt flera gånger, men nu sitter vi i huset och just ätit lagad mat.. Rörigt som fan, men vi är på plats :) äntligen.

Fast gravid på de här, det kan fan inte vart lätt :/
KRAM

2013-03-23 @ 22:49:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Josefine

Svar: jag läser en kurs i engelska och en i webbdesign :)

2013-03-24 @ 21:12:41
URL: http://unusualgirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0