Prints from Ramon Maiden

 
När vi var hemma hos Emma och Victor i lördags hade de precis fått hem nya prints från Ramon Maiden. Herregud, vad snygga grejer han gör alltså! Blev rejält sugen på att göra en beställning själv då dessa två skulle göra sig grymt bra på vår tavelvägg i vardagsrummet. Både stil- och färgmässigt passar de perfekt. Finns hur mycket snyggt som helst, men då ska man ju ha plats också. Och med tanke på att jag och Peter redan har vad som känns som 400.000 tavlor räcker det nog med två nya. Vårt hem börjar bli mer och mer färdigt - äntligen! Men är man perfektionist och petig så tar det sin lilla tid. Lagom tills vi är klara kommer jag säkert vilja börja byta ut saker ändå.. He he.

Kommentarer
Postat av: Anja

åh sjukt snygga tavlor!
hon sover mellan oss i sängen, hon blev så ledsen när jag har lagt henne ensam, så hon får sova med oss ett tag till.
det är skönt när man måste amma mitt i natten, jag brukar ligg-amma, då kan jag typ halvsova samtidigt ;)

Svar: Ja, man gör ju det som funkar bäst i ens eget fall :) Jag har testat att ligg-amma men jag gillade det inte haha.
Vintage Groupie

2013-06-26 @ 16:08:11
URL: http://tillbakaisadeln.myshowroom.se
Postat av: Emma

Wiiiii!!!! Säg till om ni ska beställa så kanske jag kan beställa någon extra samtidigt hehe (beroende)
Visste att du skulle gilla tjejen :D

2013-06-26 @ 16:51:49
URL: http://Kupari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0