Min lilla tjej växer

 
Har försökt skriva inlägg de senaste två dagarna nu, men innan jag blir klar hinner Tuva-Li alltid vakna och så glöms det bort. Dagarna verkligen springer fram och igår blev hon 6 veckor (redan!!). Var och gjorde ett besök på BVC och vår lilla groda väger numera 3760 gram och är 52 centimeter lång. Min lilla tjej växer på, men många plagg i storlek 50 är fortfarande lite stora. 44 sitter just nu perfekt. Tycker om att gå till Karin, det är kul att se Tuvisens utveckling och jag gillar verkligen Rosenborgs BVC. Några fler som läser som går dit? Eller som planerar att välja Rosenborg?

Kommentarer
Postat av: Anja

lustigt det är ändå... min dotter föddes 2/6, hade bf 29/5, så "egentligen" är hon ju äldre än vad din dotter är, trots att hon bara är 2½ vecka gammal.
och min tjej är nu 53 cm lång och väger 4214g och storlek 54 passar bäst just nu på min lilla tjockis :)

sover din tjej i eran säng eller i sin egen?

Svar: Hon sover i egen säng :) Första natten när vi kom hem från sjukhuset hade vi henne i vår säng, men insåg att det inte kommer fungera för någon av oss. Så sedan dess har hon sovit i spjälsäng - med undantag någon natt. Och det har fungerat hur bra som helst. Vart sover er tjej?
Vintage Groupie

2013-06-20 @ 13:33:49
URL: http://tillbakaisadeln.myshowroom.se
Postat av: Mikaela

Tack för din kommentar!

Tuva har mest stl 68 nu, fortfarande lite stort men funkar :)

2013-06-20 @ 15:45:19
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Caroline K

Vi går också på rosenborg bvc och vi trivs verkligen as bra där. Vi har christina B. As bra tant :)
Shit, 6 veckor redan! Tiden springer verkligen förbi.!

2013-06-20 @ 17:33:46
URL: http://carolinekindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0