Renovering på G

 
Att packa ner hela sitt hem i kartonger är så förbannat jävla aptråkigt. Speciellt när man vet att skiten ska upp igen om cirka en månad - dessutom i samma hem! Men det måste ju göras och jag längtar så mycket efter att få bo i en totalt nyrenoverad lägenhet (med diskmaskin, thank god). Alla ni som diskar själva vet hur trist det är. Och vi är experter på att bygga berg. Lite tråkigt dock att alla charmiga små skavanker med våran 2a försvinner.. Däremot känner jag att jag klarar mig utan färgstänk på golv, konstant rinnande kran, typ 3 eluttag i hela lägenheten och ett stort hål i väggen på toaletten.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Indien har alltid fascinerat mig, enda som liten och min mammas maniska samlande på indiska elefanter. hade till och med elefanter på tapeten i mitt barnrum. Hon satte ett frö som äntligen har införlivats. Älskar Indien mer än jag någonsin hade kunnat föreställa mig, jäklar vilket land, vilken kulturchock!

2013-01-25 @ 14:44:37
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0