Nelly Members-kampanj

 
Ibland har jag verkligen tur. Klickade mig in på Members.com igår för första gången på länge och upptäckte att de just nu har kampanj på en massa skor från Nelly. Bland annat på dessa ovan som jag suktat efter ett tag. Tycker att klacken (eller snarare bristen på den) är tuff. Och för 119 kr kändes det rätt korkat att inte slå till. När jag sen upptäckte att jag hade en massa Members-pengar liggandes fick jag ner priset till 8 kr. Löjligt, va?

Vill du också bli medlem på Members? Lämna din mejl i kommentarsfältet så bjuder jag in dig. Du får då dessutom 50 kr att handla för på en gång! Andra kampanjer som dyker upp titt som tätt är Jeffrey Campbell, Wildfox Couture, One Teaspoon osv.

Kommentarer
Postat av: Elin

[email protected] :)

Svar: Du har antingen ansökt om medlemskap eller redan blivit inbjuden av någon annan, så jag kan tyvärr inte bjuda in dig :(
Vintage Groupie

2013-04-11 @ 13:57:31
Postat av: Anonym

[email protected]

Svar: Har bjudit in dig nu!
Vintage Groupie

2013-04-11 @ 23:00:37
Postat av: H

Jag skrev in min e-postadress i e-mailfältet istället då jag inte vill att den ska synas på google :) Du får gärna bjuda in mig om du kan se min emailadress.

Svar: Har bjudit in dig nu, så kolla din mejl!
Vintage Groupie

2013-04-20 @ 14:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0