Lana Del Rey - Ride

 
Eftersom det inte bjuds på så mycket sol idag tänker jag bestämt hålla mig inomhus. Passar på att städa upp lite i all den röra som råder här hemma och gör såna där tråkiga vuxengrejer som man måste göra ibland. Har dock inget emot att städa och pyssla - man mår ju alltid så bra när man ser hur rent och fint det blir. Spelar min favorit-spellista i bakgrunden. Har en förkärlek för lugn eller akustisk musik, singer/songwriter-stuket. Kanske mest för att det är något jag alltid orkar lyssna på? Om du har en liknande Spotify-playlist får du jättegärna dela med dig av den!
 
Tack förresten för alla fina tips angående storlekar på kläder till Tuva-Li! Det är till stor hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0