Jävla antibiotika

 
Att äta antibiotika får mig verkligen att må riktigt kasst. Och en vanlig biverkning av en antibiotikakur är tydligen att man blir illamående och dålig i magen. Självklart har dessa två drabbat mig! Så i kombination med att jag börjar känna mig riktigt svullen känns detta inte allt för kul. Men efter söndag slipper jag tabletterna och har förhoppningsvis jagat bort bakterierna.
 
Ikväll planerar jag att ha date-night med min P. Den senaste tiden har det alltid funnits en massa saker vi måste göra och det har sällan blivit en lugn och avslappnad stund. Men just ikväll finns det inga sådanna måsten. Och skulle det nu vara så att något dyker upp får vi helt enkelt strunta i det. Hoppas på att jag klarar mig från värre illamående än det jag känner nu så att det inte blir en sängliggar-kväll av det hela..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0