Förlossningsförberedande kurs

 
Det blir inte så mycket spännande uppdatering här. Hatar att jag är så dålig på det, men det blir lätt så när man går runt och funderar på 100 andra saker istället. Lovar dock att bli bättre för det är ju den här tiden (och tiden framöver) man vill ha dokumenterad.
 
I eftermiddag är det dags för förlossningsförberedande kurs hos vår BM. Är avslappning, andning och andra förberedelser i graviditeten som står på schemat idag! Jag ser jättemycket fram emot det, känns som att allt kommer att bli mycket verkligare då. För ja, oftast tycker jag fortfarande att det känns overkligt. Förstår inte riktigt att jag har en levande tjej i mig. Jag känner ju av henne dagligen men har svårt att koppla att jag i juni månad kommer att kunna hålla henne i mina armar. Att vi blir en familj då.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ja det är skitkul att planera! :)
Det kommer kännas overkligt även när ni fått henne. Jag kan fortfarande inte fatta att Zackarias är min. Jag måste stanna upp flera gånger om dagen och bara titta på honom, och försöka förstå haha.

2013-04-09 @ 16:12:28
URL: http://nattstad.se/livetsomungmammma
Postat av: Sofi[e]...a

Vilken otrolig och orealistisk känsla det måste vara att vara gravid! :)

Svar: Minst sagt! Den går inte riktigt att förklara :)
Vintage Groupie

2013-04-10 @ 13:28:50
URL: http://nextinfashion.se/sofialidman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0