Dreamcatcher

 
Igår var ju som tidigare nämnt Tjejloppisen, som jag anordnar. Tyckte förra loppisen gick bättre, men även denna gick bra. Får se när nästa anordnas med tanke på att jag snart kommer att vara mamma. Skulle önska att det var möjligt att ha en utomhus i slutet på sommaren - men vi får se! Trots att jag inte tänkt köpa något själv hittade jag självklart lite grejer. Denna drömfångare för 25 kr (!!) bland annat. Den är gigantisk och passar hur bra som helst som dekoration vid spjälsängen. Så nu behöver jag inte beställa någon från nätet. Den är verkligen hur fin som helst!

Kommentarer
Postat av: Ellie

va fin den är och till ett bra pris också :)

2013-04-29 @ 13:33:13
URL: http://ellielindh.wordpress.com
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Åh så fin! Och så billig(!!!!!) kap! :)

2013-04-29 @ 17:14:58
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0