50% på Bikbok idag

 
Nyss hemkommen från stan. Blev en runda på Bikbok (som har 50% på allt i butiken idag) och efter det kände jag att jag inte orkade mer. Usch, människor blir verkligen så jobbiga och hemska när saker är billiga. Fick med mig dessa två linnen och lite småsaker. Linnena ska dock göras om. Vill ha de vända så att det öppna hamnar på ryggen. Lätt fixat med en sax!
 
Fick en kommentar om att just Bikbok har snygga, stora runda solglasögon. Detta missade jag ju självklart i allt kaos! Får se om jag orkar ta mig ner senare eller om jag skippar det..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Stod och klämde på det där vita linnet idag, tyckte det var så fint men köpte det inte då jag inte kom i underfund med vad man kan ha under. Blir nog kanske bättre om man vänder på det som du tänkt. Det var förövrigt 50% på Bikbok här i stan också och tjejer blir verkligen heeeelt galna när sånt infaller!

Svar: Ja jag känner inte riktigt att det skulle göra sig så bra på mig om det är vänt åt rätt håll, men jag tror det kan bli riktigt snyggt om man har på ryggen istället :) Haha ja visst är det så! Var ett under att jag ens hittade något för det var bara stora högar av allt i butiken
Vintage Groupie

2013-04-25 @ 17:24:21
URL: http://unusualgirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0