5 must haves inför sommaren

 
Även om det inte känns som det just idag, så är det ju faktiskt snart ordentlig vår och sedan sommar. Jag sminkar mig aldrig speciellt mycket och bland det bästa jag vet med just dessa årstider är att jag kan skippa ännu mer smink! Ögonbrynspenna, solpuder och läppstift - sen är jag good to go. Däremot finns det något jag lägger krut på och det är insmörjningen av min kropp. Jag älskar lyster och har 5 saker jag inte klarar mig utan under den varmare delen på året:
 
1. L'Oréal Triple Active Beautifying Stimulating Scrub 100 ml, 79 kr
Ansiktsskrubb som verkligen tar bort orenheter och får en att känna sig len efteråt. Jag upplever oftast att skrubbar för ansiktet får en att känna sig uttorkad efter användning. Så är dock inte fallet med denna. Läs mer här.
2. Nivea Soft Refreshingly Soft Moisturizing Cream 75 ml, 30 kr
Jag har testat en lång rad återfuktande krämer men denna billiga från Nivea slår allt. Håller verkligen under hela dagen och fungerar lika bra till händer eller resten av kroppen. Finns även i en större burk, men jag föredrar den lilla tuben. Läs mer här.
3. SkinPlan Vitamin C Booster 3 g, 545 kr
Produkt i det lyxigaste laget som man kanske inte direkt köper för skojs skull. Jag fick hem den för att testa och är nu mer eller mindre besatt. Huden blir verkligen extremt mycket fräschare om man strör detta pulver i sin ansiktskräm. Läs mer här.
4. The Body Shop Moringa Body Butter 200 ml, 175 kr
Jag älskar doftande hudkrämer och speciellt The Body Shops då de aldrig luktar för mycket och dessutom är riktigt bra! Denna Moringa-doften har blivit en favorit. Läs mer här.
5. Manasimakeup Lyster Cream Bronzer 55 g, 349 kr
Detta kan utan tvekan vara det bästa jag någonsin köpt. Att smörja in ben, nyckelben eller andra ställen på kroppen man vill framhäva med denna gör att man både ser brunare och snyggare ut. Lovar att minst en person kommer att fråga vad du gör för att få sån lyster! Den är dessutom extremt dryg och trots att jag överanvände den förra sommaren har jag inte ens tagit mig igenom 1/10 av burken. Läs mer här.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas du får en toppenlördagsdag! Dagens planer? :)

2013-04-13 @ 09:51:47
URL: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0