Tuvisens har klänningspremiär idag

 
Dagens outfit till Tuva-Li. I väntan på pappa och för att fira att det är fredag har vi gjort oss fredagsfina. Denna klänning är än så länge liiite för stor för Mini, men det är nog inte lång tid kvar innan hon har växt i storlek 50! Utbudet i storlek 44 är ju inte så där jätteroligt och jag har inte haft lust att köpa på mig en massa (eftersom jag tycker att i princip allt ser likadant ut). Lagom till månadsdagen - som infaller nästa lördag kanske vi kan gå över till en större storlek? Hon växer ju i alla fall som hon ska och vid senaste invägning hade hon kommit upp till 2820 gram ♥
 
Tänkte att jag varje månad skulle göra en "månads-update" med Tuvisens utveckling osv. Mest för vår egen skull, men också för att i alla fall jag tycker att det är så kul att läsa om hur andras barn har utvecklats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0