När allt känns oförskämt perfekt

 
Detta har jag i min säng just nu.Världens finaste dotter och en sambo jag älskar oändligt. Ni vet när man känner att man inte behöver något annat i livet? Så känner jag ♥ Har jag bara dessa två är allt som det ska.
 
Livet sen vi kom hem från sjukhuset (vi fick lämna i lördags eftermiddag) rullar på. Tycker att det är helmysigt att få ha Peter hemma och lyckligtvis är Tuva-Li lugn och gör inte så mycket väsen av sig. Hon låter mest som en liten kattunge när hon är hungrig. Vi var till BVC för första gången idag, mini måste nämligen vägas en gång i veckan tills hon har kommit upp till 3 kilo. På måndag väntar ett hembesök, någon som har erfarenhet av sånt? Vad gör dem?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Kanske fel inlägg att fråga i, men vart kommer USA legginsen som du köpt till Tuva-Li ifrån? Märket? :)
Och din dotter är hur söt som helst!

Svar: Tack, vad snäll du är! Leggingsen är från Little House of Commons och är köpta på members.com :)
Vintage Groupie

2013-05-15 @ 17:50:24
Postat av: Jeanette

Hej, vår dotter kom 5 veckor för tidigt och låg på neonatal några veckor sen fick vi hembesök. De kollade runt hemma så allt fanns som vi behövde och om den lilla verkade lugn och trygg med oss. Sen var det ju såklart massa standard frågor.. Hur äter hon? Hur sover hon? m.m :)
/jeanettet (instagram)

2013-05-15 @ 18:33:01
Postat av: mimmi

Hon är så otroligt fin!
På mitt hembesök vägde och mätte dom honom, frågade hur vi mådde och hur allt gick. Fick även information om massa :) Inget speciellt tyckte jag. Men självklart givande!

2013-05-15 @ 20:16:09
URL: http://Nattstad.se/livetsomungmammma
Postat av: Hanna o Texas ❥

För oss så gjorde de samma som Mimmi skrev här ovan, förutom att mäta :)

2013-05-16 @ 15:09:52
URL: http://mammahjartat.blogg.se
Postat av: Angelica

På vårat hembesök vägde dom, gav massa info och frågade hur allt gick och kollade så ammningen gick bra. Jätte skönt att dom kom hem så man kunde lyssna i lugn och ro tyckte jag. Och säkert bra för dom att se hur man är hemma :)

2013-05-17 @ 21:04:37
URL: http://mammangelica.blogg.se
Postat av: moa

åh grattis grattis grattis!! så underbart!!

2013-05-17 @ 22:17:21
URL: http://gullbrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0