Kläder till BB-väskan

 
Är fortfarande dålig och hela dagen har varit seg och jobbig. Har liksom inte riktigt orkat göra så mycket som jag velat. Men vad ska man göra? När det till och med är för jobbigt att sitta ute på balkongen i solen för att huvudet är för tungt är det bara att ge upp. En sak jag däremot orkat göra är att börja fundera på vilka kläder som ska med till BB. Och vad jag vill ha med, men som saknas! Så nu blev det en inköps-lista av det. Det mesta är från favoriten Newbie (och herregud vad jag kommer att skratta om det mot all förmodan är en liten pojke som tittar ut nu istället). Sen ska ju allting tvättas också, vilket jag dragit ut på så länge som möjligt. Kläderna känns ju så mjuka och mysiga nu och allt för ofta tappar dem ju lite av det efter tvätt..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jättefina kläder, älskar Newbie! Kan dock tipsa om att den stickade overallen är väldigt varm, vi fick sluta använda Tuvas för någon vecka sedan. Nu är det endast en kofta och filt som gäller i vagnen.

2013-05-06 @ 22:09:41
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: ANNA

haha du jag har börjat tänka samma sak...tänkt om det är en kille ändå!? Jag har inte gått på särskilt könsneutrala kläder ;-)

2013-05-07 @ 11:47:33
URL: http://aazl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0