Bästa sidan för baby- och barnkläder

Vill tipsa om en av mina favoritsidor på nätet när det kommer till bebis- och barnkläder, nämligen: Oiidesign.se! De har ett jättebrett utbud av olika märken och jag upptäcker ständigt något nytt intressant märke. Dessa tre ovan är nya favoriter hos mig som jag upptäckt genom deras sida. Och speciellt LIVLY platsar in som en storfavorit. Den blå kappan är ju hur fin som helst! Vill bara gå bananas och beställa hur mycket som helst. Två stora plus är att de har det absolut bästa utbudet av Mini Rodini samt fri frakt.
 
Oii babykläder ger mig helt sjuka cravings. Jag som lovat mig själv att inte snöa in för mycket på märkeskläder till Tuva-Li sitter nu och suktar efter allt med rejäla prislappar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får fan skämma bort första barnet lite extra :) !!

Svar: Agree! Tänk om det dessutom blir det enda? Haha
Vintage Groupie

2013-05-30 @ 13:49:21
URL: http://Kupari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0