Äntligen är det helg

 
Nu är det äntligen helg vilket betyder att jag och Tuva-Li får ha Peter hemma i två hela dagar ♥ Den här helgen ska vi faktiskt spendera på loppis, både imorgon och på söndag. Imorgon är det nämligen en stor loppis i Bagarmossen och på söndag fylls hela Hornstull med loppisbord. Alla som känner mig vet att jag älskar att secondhand-fynda och jag ser enormt mycket fram emot den på Hornstull som tydligen ska vara riktigt bra (och Nordens största).
 
När P numera har gått tillbaka till jobbet längtar jag extremt mycket efter sommaren och semester. Man blir bortskämd de första 10 dagarna. Och nu vill jag bara ha honom hemma igen! Lyckligtvis är det snart juli och då får vi en månad tillsammans. Frågan är bara vad man ska hitta på i sommar..

Kommentarer
Postat av: moa

Jag fick panik när Tomas gick tillbaka till jobbet och han fick vara hemma en månad istället.... så du klarar det sjukt bra! Sååå fin tjej ni fått!

Svar: Är nästan glad att det "bara" var 10 dagar så jag inte hann vänja mig vid mer. Blir väl värre sen efter att P varit hemma på semester i en månad. Tack så mycket! :) Och detsamma, er dotter är hur söt som helst.
Vintage Groupie

2013-05-27 @ 09:52:35
URL: http://gullbrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0