Vad skulle jag inte göra för dig, lilla hjärtat?

 
Det är inte ofta Tuva-Li skriker men idag är en sån där dag då absolut inget är bra. Hon verkar inte veta vad hon vill - och jag vet defintivt inte det. Det är en kamp när jag ammar henne, hon ska vara överallt och blir skitförbannad över att det inte kommer någon mjölk när hon letar i luften. Hon vill inte sova, och lyckas jag väl få henne att somna kan jag glömma att lägga ifrån mig henne (hinner med rätt många Game of Thrones-avsnitt kan jag lova). Varför är det så att när man har ett barn som är lätt att handskas med känns det olidligt när hon väl inte går att handskas med? Nu har jag i alla fall bäddat ner henne i vagnen för en promenad. En rullande vagn är det absoluta favoritstället och även om jag inte är så sugen på att traska ut - jag känner mig nämligen så ofräsch och trött att det inte finns ord som räcker till - så gör jag det gärna om det betyder en nöjd bebis.

Är inte alltid man är på bra humör, men så fort Tuvisen spärrar upp sina gigantiska blå ögon eller småler är allt glömt. Herregud vilken kärlek man känner för sitt barn. Och den kärleken jag kände när hon var nyfödd, eller 2 veckor kan inte ens mäta sig med den jag känner nu. Jag älskar min lilla familj så otroligt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: ANNA

Ja nu får hon verkligen ta och komma ut jag längtar så jag dör ju :) Hoppas er lilltjej blir gladare efter promenaden! Hon är otroligt söt i vilket fall :)

2013-06-17 @ 18:26:58
URL: http://aazl.blogg.se
Postat av: erikasblogg.se

Men ååå vad söt hon är er lilla tjej!!

2013-06-17 @ 19:01:11
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Hanna o Texas ❥

Eller hur, kärleken växer för varje dag som går till dom små!

Svar: Ja det är helt otroligt!
Vintage Groupie

2013-06-17 @ 20:34:05
URL: http://mammahjartat.blogg.se
Postat av: Emma

Vilken fin bild! Så söt hon är :-)

Svar: Tack, vad snäll du är :)
Vintage Groupie

2013-06-25 @ 13:31:26
URL: http://emmaloves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0