I belong with you, you belong with me

 
Okej, kanske ska ta tag i det här med bloggandet igen? Tycker verkligen att det är jättesvårt att hinna med när man gör så mycket annat på dagarna. Och de stunderna Tuva-Li sover spenderar jag liksom inte vid datorn (tro det eller ej). Och att blogga från mobilen vägrar jag. Men det är ju så roligt att se tillbaka på vad man skrivit så nu får jag helt enkelt se till att uppdatera. En gång om dagen borde man väl hinna med? Får ta mig tiden.
 
Tänk att vår lilla tjej egentligen var beräknad att komma igår, den 13 juni. Men fem veckor och en dag innan BF ville hon titta ut ♥ Helt sjukt egentligen. Jag som var helt säker på att jag skulle gå över tiden och var till och med rädd för att bli igångsatt! Igångsatt riskerade jag ju ändå att bli när vattnet gick men lyckligtvis slapp jag undan det eftersom hon helt plötsligt ville ut. Är faktiskt inte förrän nu, fem veckor senare som jag fattar att det här verkligen är mitt barn. Jag är mamma till henne. Så häftigt och väldigt svårt att sätta ord på.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker inte heller om att blogga från mobilen men 90% av mina inlägg skriver jag via mobilen för det finns, som du säger, 0 tid till att sitta vid datorn haha.

Ja tänk att hon varit här så länge redan! Fantastiskt. Och gud så hon växer. Härligt att se =)

Svar: Kan ta en hel dag för mig att skriva ett inlägg från datorn, just för att man blir avbruten hela tiden haha :)
Vintage Groupie

2013-06-14 @ 13:31:22
URL: http://esandh.blogspot.com
Postat av: hannah

Det är så kul att se dig med din fina lilla familj, gamla klassis! Jättefin är hon :) <3

Svar: Åh vad fin du är, Hannah! Tack :)
Vintage Groupie

2013-06-14 @ 23:04:48
URL: http://hannahlou.blogg.se
Postat av: Amanda

En så fin liten dotter du har! Hittade in hit via Mikaelas blogg, och jag måste bara fråga; var har du hittat drömfångaren? Jag har letat efter en liknande i två år nu och hittar den aldrig :(

Svar: Den jag har hittade jag på en loppis, men den här sidan ser ut att ha likadana i flera olika storlekar: http://www.harmoniqahalsobutik.se/dromfangare/ :)
Vintage Groupie

2013-06-15 @ 23:04:44
URL: http://eldering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0