Stuff for sale

Under graviditeten växte mina fötter. Hade hört att det hänt andra, men tänkte att det aldrig skulle hända mig. Det gjorde det självklart och jag har numera typ 36,5 istället för mina små 36:or. Så jävla värdelöst om ni frågar mig, en hel del skor är nu för små och trånga. På lördag ska jag och Emma förmodligen stå på Sommarloppisen på Trädgården i Stockholm och lite av grejerna som åker med dit slänger jag upp här till försäljning innan dess. Är något intressant, mejla på: [email protected]
 
 
Klarblåa ballerinaskor med nitar / storlek 37. Aldrig använda på grund av att det är för stora för mig. Pris: 150 kr (inklusiv frakt).
 
 
Gröna Jeffrey Campbell Puffer-sandaler / storlek 36. Sparsamt använda och säljes på grund av att de numera är för små. Fås med orginalkartong. Pris: 400 kr (inklusiv frakt).
 
 
Röda ballerinaskor med stenar / storlek 37. Aldrig använda på grund av att de är för stora för mig. Pris: 110 kr (inklusiv frakt).

Kommentarer
Postat av: ANNA

Du det hände mig med, så jäkla tråkigt :( Funderar på om det kanske är vätska som är kvar eller om det ska vara så här nu

Svar: För de jag har pratat med har det stannat så och deras fötter har förblivit större. Så himla trist :(
Vintage Groupie

2013-07-15 @ 13:57:02
URL: http://aazl.blogg.se
Postat av: sheila

Finns dom röda kvar?

Svar: Ska kolla! :)
Vintage Groupie

2013-07-24 @ 23:06:31
URL: http://sheilas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0