Snart är vi uppe i 5 kilo

 
Två bilder från gårdagen när jag och Tuvisen var hemma hos Emma, Victor och magen och hälsade på. Idag var det dags för BVC-besök. Vår lilla stora tjej som idag är exakt 9 veckor + 1 dag väger numera 4530 gram och är 54,5 cm lång Jag blir lika stolt varje gång det visar sig att hon gått upp så fint i vikt då hon hämtar ikapp så himla bra. Vi fick även se att de räknat ut att hon förmodligen hade vägt ungefär 3,5 kg om hon kommit när hon var beräknad (alltså den 13 juni). Efter BVC tog vi en tripp till Eskilstuna för att hälsa på Sandra. Fick även träffa Linda. Hängde nästan varje helg med dessa tjejer under den perioden då jag var jättemycket i Eskilstuna, men nu träffas vi alldeles för sällan. Nu blir det soffläge med senaste Dexter-avsnittet.

Kommentarer
Postat av: moa

alltså guuud hon är så söt!!! alltså jag ÄLSKAR eskilstuna! Jag kan vara enda personen i världen som typ gör det.. men är det något jag saknar så är det eskilstuna! Speciellt Spicy Hot! Aldrig hittat lika god mat någonstans haha :(

Svar: Det är en fin stad, men jag tycker inte om den speciellt mycket haha :) Vi har Samuraj i Södertälje som faktiskt är snäppet godare än Spicy Hot! Har du bott i Eskilstuna?
Vintage Groupie

2013-07-13 @ 09:41:55
URL: http://gullbrand.blogg.se/
Postat av: Hanna o Texas ❥

haha, söt hon är :)

2013-07-14 @ 10:49:46
URL: http://mammahjartat.blogg.se
Postat av: anne

Så söt!

2013-07-15 @ 00:22:46
URL: http://enna.blogg.se
Postat av: moa gullbrand

Mitt ex bodde där och vi var tillsammans i två år så jag pendlade mycket och var där varje lov, hela sommaren osv =) jag är typ enda personen i världen som gärna skulle vilja bo där haha!

Svar: Då är det samma här då haha! Mitt ex bor där och vi var tillsammans i två år och hängde för det mesta hos där!
Vintage Groupie

2013-07-15 @ 09:44:52
URL: http://gullbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0