Lördagen på Sommarloppisen

 
 
I lördags stod ju jag och Emma på Trädgårdens Sommarloppis. Fick väldigt mycket sålt och dessutom var det hur roligt och trevligt som helst. Passade på att ta en öl eftersom Peter hade med sig Tuva-Li till Hot Rod Reunion och så brände jag mig rätt rejält då vi stod i solen nästan hela dagen (aj). En hel dag utan mitt lilla hjärta fick mig att sakna henne så mycket - men jag står fast vid att det är nyttigt att få göra saker själv  Både för mig och P.
 
Lyckades till och med fynda några grejer (en klänning, en väska och sen bytte jag och Emma några plagg med varandra). Nu på lördag blir det faktiskt ett besök på Trädgården för att förhoppningsvis göra ytterligare några bra fynd. Tips till er i Stockholmsområdet som gillar loppisar!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Roligt med lite loppisfynd och tips nära Stockholm. Länge sedan jag var på en bra loppis.

2013-07-24 @ 08:27:18
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, Chanelsen vore en dröm! :-)
Åh, börja följa från säsong ett med detsamma! Bästabästa!!
Det jag skriver inläggen med heter Verdana, size 10. :-)

2013-07-24 @ 10:15:29
URL: http://emmaloves.blogg.se
Postat av: hej!

är ni rasister?
minns att jag sett en bild här eller på insta där någon av er har vita skosnören till kängorna.
det har ju varit ett sätt att visa att man är rasse eller nasse.
men det kanske man inte gör nu för tiden längre...
men vore intressant att veta er status.

Svar: Även om jag tycker att detta är en väldigt konstig fråga så kan jag ju kort och gott svara att nej, vi är inte rasister. Ber dig att läsa på lite om det egentliga ursprunget av den "stilen" du beskriver.
Vintage Groupie

2013-07-24 @ 10:28:27
Postat av: Emma - Mamma till Olivia ♥

Kul att det gick bra på loppisen! Med min bloppis går det trögt alltså! Har för lite läsare, haha!

2013-07-26 @ 15:32:19
URL: http://emmaloves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0