David LaChapelle på Fotografiska

 
Nyss hemkommen efter en date-night med min P. Är det något vi fortfarande är duktiga på så är det att göra saker tillsammans. Även om vi kan njuta av att vara hemma och kolla på film så föredrar vi alltid att hitta på något. Åkte in till stan och mötte upp honom efter jobbet och efter en lång stund på Fåtöljen tog vi oss till Fotografiska. Fick äntligen se David LaChapelles utställning. En fotograf (och i mina ögon konstnär) som jag beundrat länge. Och jag hyser definitivt inte mindre respekt för den mannen efter den här dagen. Herregud vilken tid han lägger ner på att skapa sina bilder! Har ni tid nu i veckan tycker jag defintivt att ni ska ta er dit, då utställningen plockas ner efter söndag. Så värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0