Tvätt- och städdag

Mini hade en lugn dag igår och rörde sig inte speciellt mycket alls. Kände fortfarande små rörelser nån gång då och då så höll mig väldigt lugn och tänkte att visar hon inga större livstecken idag så ringer jag förlossningen. Men herregud - idag är det cirkus i magen. Precis som det brukar vara. Det håller mig lugn och jag kan nu gott tvätta och städa utan att behöva hetsa upp mig.
 
Igår efter att Peter kommit hem från jobbet åkte vi och storhandlade. Känns som att vi var runt halva stan. Men jag vill handla olika saker från olika butiker.. Eftersom både jag och Peter är ovana vid att bo i en så "ny" lägenhet där man liksom inte bara kan rengöra ytor på ett enkelt sätt köpte vi på oss både den ena och andra städ-prylen igår. Så idag ska jag ägna större delen av dagen åt att storstäda lägenheten. Det vankas nämligen Babyshower här imorgon. För mig! Blir ingen överasknings-shower då Natalie önskade att få vara här. Så jag får se till att ha det rent och städat till imorgon när jag måste försvinna härifrån i några timmar. Ser väldigt mycket fram emot det! Har aldrig varit med om något liknande.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad roligt med babyshower, njut av att få vara i centrum :) ni kommer säkert få en toppendag:)

2013-04-26 @ 12:24:55
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt med babyshower!

Svar: ja det är ju skitbra att man kan ge saker vidare liksom :) istället för att slänga.

2013-04-26 @ 16:05:10
Postat av: Anonym

Glömde skriva namn :)

2013-04-26 @ 16:05:52
URL: http://nattstad.se/livet
Postat av: mimmi

Äh vafan! Gick inge bra att mata Zackarias samtidigt som jag skrev haha.

2013-04-26 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0