Restaurangbesök

 
Igår var vi ute och käkade i Södertälje för att fira att Natalie hade fyllt år. Jag och P fick då äntligen ge henne vår present - en förfrågan om att bli gudmor! Hur trevlig kväll som helst, jag är en sån som ska sitta och babbla bort flertalet timmar på en restaurang. När de andra drog vidare för krogbesök tog istället jag och Peter en promenad hem. Saknar inte direkt att springa på krogen men just nu i uteserveringstider skulle jag mer än gärna samla ett tjejgäng och sitta ute. Nå ja, inte långt kvar!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh, tack! Den är så grym!

Så fin mage!!

2013-04-22 @ 09:07:33
URL: http://jenniifer.webblogg.se
Postat av: Mira

Åh den där kavajen/jackan är så sjukt snygg! Den är från Zara va :)?

Svar: Ja, den är från Zara! :)
Vintage Groupie

2013-04-22 @ 11:39:19
URL: http://mira.blogg.se
Postat av: Natalie

Bästa presenten någonsin!! <3

Svar: <3
Vintage Groupie

2013-04-23 @ 08:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0