Kundkväll hos H&M Home

 
Är nyss hemkommen från en kundkväll på H&M Home. Var med i en enkätundersökning där vi som deltog fick svara på frågor om deras sortiment. Jag som älskar H&M Home tyckte det var jättekul och nu när man verkligen fått känna på produkterna ordentligt kliar det verkligen i fingrarna. Fick dessutom ett presentkort som tack, vilket aldrig är fel. Passade på att springa in på Mio och köpa gardiner också! Köpte två olika färger, så imorgon ska jag testa vad som blir bäst och så får det andra paret åka tillbaka. Kändes smidigast att göra så då jag inte riktigt kunde bestämma mig i butiken för vad jag gillade bäst!
 
Ska äta en banan för att lindra halsbrännan (fungerar faktiskt riktigt bra, i alla fall för mig) och sen somna till 90210. Är hopplös när det kommer till serier. Måste alltid ha någon att följa. Och eftersom jag är ikapp allt annat jag följer har jag nu tagit mig an 90210. Jag föredrar en tv-serie framför film. Alla dagar i veckan.

Kommentarer
Postat av: Ellie

älskar också H&M home :)

2013-04-25 @ 10:33:31
URL: http://ellielindh.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Har du inte sett This Is England serien så MÅSTE du ladda ner den! Hur bra som helst, och tredje säsongen kommer ut i år.

Svar: Tack för tipset! Ska ladda ner och kolla :)
Vintage Groupie

2013-04-25 @ 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0