Newbie höstkollektion 2013

 
Som de flesta säkert redan vet är jag ett stort fan av Kappahls Newbie-serie. Och höstens kollektion ser helt underbar ut! Jag vill ha allt i kollaget ovan, men främst mjukisdressen, den blåa koftan, bodyn med blommor och tossorna. Vår lilla tjej passar faktiskt riktigt bra i blått och beige/brunt. Åh vad jag längtar tills hon växt i storlek 50, då ska hon få en hel drös nya kläder. Att shoppa bebis- och barnkläder är så förbannat roligt. Och på tal om det har jag en rolig grej jag ska berätta för er lite senare!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vilka fina kläder, vill ha allt till Tuvisen!

Svar: Ja visst är de helt bedårande?
Vintage Groupie

2013-05-23 @ 21:11:36
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Nina

Jätte fina, älskar oxå newbies kläder.. Vart har du hittat dessa, såg dom inte på nätet

Svar: Googlade Newbie höst 2013 och fick fram pressbilder på Kappahls hemsida!
Vintage Groupie

2013-05-26 @ 23:07:21
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Jennifer

åh älskar newbie! vet du när de börjar säljas?

Svar: Ingen aning, men kan tänka mig att de börjar säljas i augusti någon gång! :)
Vintage Groupie

2013-06-03 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0