Ny bild på magen

 
Igår gick jag in i vecka 28 och idag, när bilden är tagen är det alltså 28 (27+1). Min mage växer rätt rejält just nu, men det är väl inte så konstigt. För 6 veckor sedan hade jag i princip ingen mage alls så har väntat på att detta ska hända. Dock är den fortfarande inte jättestor så jag ska verkligen inte klaga. Och jag har ju endast 89 dagar kvar till BF. Sen har vi vår lilla tjej här. Får se hur lång tid det tar innan jag går ut med namnet. Vi har ett favoritnamn som vi verkligen vill att hon ska ha - men jag tvekar om man bör säga det högt innan?

För övrigt slapp jag väga mig senast! Carina nämnde inget om det och då höll jag också tyst..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ser så mysigt ut!

2013-03-16 @ 16:52:23
Postat av: Anonym

Vad kul att du också går hos Carina! Hon är verkligen helt fantastisk! Annars så är jag jätte nyfiken över vad eran lilla tjej ska heta! Kram

Svar: Var faktiskt genom dig jag hittade henne och jag är så glad att jag valde att gå dit. Hon är verkligen fantastisk och älskar den intima miljön där (sen bor vi ett stenkast därifrån så det klagar jag inte heller över). Kommer nog inte dröja länge innan jag säger det högt, för vi har verkligen namnet inpräntat och kallar henne redan för det. Kram!
Vintage Groupie

2013-03-26 @ 16:16:12
URL: http://www.okb.blogg.se
Postat av: cecilia

ÅH HERREGUD VAD FIN BILD!!!!!

2013-03-26 @ 16:27:27
URL: http://byailicec.blogg.se
Postat av: Milou

ÅH vilken fin bild!! Grattis till graviditeten! <3

Svar: Tack så mycket! <3
Vintage Groupie

2013-04-02 @ 14:05:01
URL: http://lugmair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0